قابل نصب بر روی گوشی های نوکیا ورژن 3 :
N96 | N95 | N93 | N92 | N91 | N82 | N81 | N80 | N78 | N77 | N76 | N75 | N73 | N71
E90 | E70 | E65 | E62 | E61 | E60 | E51 | E50 | 6290
6220 | 6121 | 6110 | 5700 | 5500 | 3250
مشخصات فنی :آئودی R8 یک Green Super car به تمام معناست . شاید یک موتور 10 سیلندر برای یک خودرو که ادعای سبز بودن و مطابقت با محیط زیست را دارد موتور مناسبی نباشد اما آئودی همه چیزرا برای طرح ایدئولوژی جدیدش آماده کرده است . این خودرو الکتریکی توانایی رساندن سرعت خود به 200 کیلومتر بر ساعت را نیز دارد ! علاوه بر این حداکثر قدرت تولیدی این خودرو 313 اسب بخار است و صفر تا صد آن نیز 4.8 ثانیه است . یک باتری 213 کیلوگرمی در قسمت عقب این خودرو جاسازی شده است که به 2.5 ساعت شارژ اولیه احتیاج دارد تا بدون نیار به موتور دیزل خود6 الی 8 ساعت را با سرعت نرمال بپیماید.
بدنه : سراسر بدنه این خودرو از کروم پوشیده شده و حتی لایه نازکی نیز روی رینگ های آلومینیومی این خودرو کشیده شده است تا هماهنگی چشم نوازی به منظره ی خودرو ببخشد .نکته جالب در مورد این خودرو LED بودن تمام چراغ های جلوی آن است.
قیمت : و در آخر باید اصل مطلب رو بگیم که قیمت هست .قیمت این ماشین که از سایت خود آئودی دیدم تقریبا بین 100 تا 120 هزار دلار است که در ایران با گمرکش کمر شکن میشه و پرداخت هزینش از هر کسی بر نمیاد.
عکس :اینم عکسهایی از این ماشین زیبا...
موارد ایمنی در کشورهای توسعهیافته جهان از اهمیت فوقالعادهای برخوردار
است به طوری که کوچکترین خبری در خصوص ضعف ایمنی خودرویی بر فروش آن تاثیر
فراوانی دارد.
اما به نظر میرسد با وجود اینکه آمار تصادفات، ایران را در رتبه دوم جدول جهانی
قرار میدهد خودروسازان و خریداران خودرو به این موارد آشنایی یا توجه کمتری
دارند.
سیستمهای نوین ترمز مانند Abs، Esp و Ebd با افزایش پایداری و فرمانپذیری و... در
زمان حادثه تا 40درصد از بروز تصادفات جلوگیری میکند.
ولی متاسفانه بسیاری از خودروهایی که در کشورهای دیگر تجهیزات ایمنی مثل Abs و ایربگ تولید میشوند از جمله ریو، در
ایران برای کاهش هزینههای تولید حذف و فقط در صورت سفارش مشتری بر روی خودرو قرار
میگیرند.
ویژگی مهم خودروهای مجهز به سیستم ترمز ضد قفل یا ضد لغزش معروف به Abs این است که از قفل شدن چرخها حتی هنگامی که
راننده پدال ترمز را تا انتها فشار میدهد، جلوگیری میکند و مانع از انحراف خودرو
میشود.
به این ترتیب میتوان هنگام ترمزگیری خودرو را کنترل کرده و از موانع با اطمینان
عبور کرد.
پیشرفت این تکنولوژی به حدی رسیده است که در هر لحظه با استفاده از تناسب سرعت
لاستیکها و کنترل آن، تعادل خودرو حفظ میشود.
سیستم ترمزهای هیدرولیک و Abs
ترمزهای هیدرولیک از سیستمهای مطمئن ترمز محسوب میشود. اما این سیستم در ابتدا
دارای عیبهای بزرگی بود. اگر هر گاه به دلیلی، شکستگی جزئی در یکی از لولههای
ترمزها به وجود میآمد در اثر نشت مایع ترمز یا وارد شدن هوا در سیستم، تمام سیستم
ترمز از حالت فعالیت خود بیرون آمده و خطرآفرین میشد.
برای از میان برداشتن این عیب، خودروسازان و شرکتهای تولیدکننده سیستمهای ترمز
مجبور به تقسیم کردن نیروی ترمز از طریق فشار هیدرولیک به دو بخش شدند. یکی از این
بخشها به چرخهای جلو و دیگری به بخشهای عقب فشار وارد میآورد طراحی و تولید
این سیستم جدید بسیار مثبت بود، ولی به نظر میرسید آنچنان از خطرات احتمالی آن
نمیکاست، چرا که در این صورت ایجاد شکستگی در لولههای ترمز جلو و قفل یا بلوکهکردن
چرخهای عقب، خودرو به شدت به دور خود چرخیده و از کنترل خارج میشد.
اما سوئدیها راهحل این مشکل را پیدا کردند. کمپانی (ساب) Saab ترمزهای هیدرولیک دو کاناله به صورت ضربدری
را طراحی و تولید کرد به این صورت که چرخ سمت راست جلو به همراه چرخسمت چپ عقب از
یک کانال و چرخ سمت چپ جلو به همراه چرخ سمت راست عقب از کانال دیگر تغذیه میشدند.
ولی کمپانیهای خودروسازی ولوو و بیامو بر روی طرح نسبتا بهتری کار کردند به
این ترتیب که با هر دو چرخ جلو هر کدام از یک کانال تغذیه میشدند چرخهای عقب نیز
از کانال مستقلی بهره میبردند. در این صورت در اثر بروز اشکال یا شکستگی در یکی
از لولههای هیدرولیک چرخها تنها همان چرخ بود که قابلیت ترمزگیری را از دست میداد
و در کنترل خودرو اشکال عمدهای پیش نمیآمد اما سیستم ترمز در خودروها نیز در
دنیا به سرعت دیگر بخشها رشد داشت و خوشبختانه در حال حاضر ترمزهای سه و
چهارکاناله ضد بلوکه Abs
در بیشتر خودروها به صورت استاندارد وجود دارد.
طرز کار ترمز Abs
ترمزهای
Abs در بیان ساده
دستگاهی الکترونیکی هستند که در هنگام ترمزگیری باکنترل فشار (قطع و وصل کردن
فشار) هیدرولیک در کسری از ثانیه ارتباط لنت را با دیسک یا کاسه برقرار و قطع میکنند
و تکرار سریع و مداوم این عمل باعث از میان رفتن حالت بلوکه کردن یا قفل کردن
ترمزها میشود.
اهمیت این گونه ترمزها نیز بیشتر در سطوح خیس و لغزنده یا ترمزگیری در سرعتهای
بالا بیشتر نمایان میشود. در این گونه موارد راننده از کنترل کامل بر روی وسائل
نقلیه خود برخوردار است و اما شاید بتوان گفت تنها نکته منفی در مورد ترمزهای Abs صدای نسبتا شدید آنها در هنگام ترمزگیری بر
روی سطوح بسیار لغزنده است.
این صدای لرزان که به درون کابین نفوذ میکند و زیر پدال ترمز حس و شنیده میشود
رانندهای را که تجربه ترمزگیری در این شرایط ندارد به اشتباه میاندازد که
احتمالا قسمتی از سیستم ترمز خودرواش در حال خرد شدن است و به همین دلیل راننده
ممکن است به اشتباه از فشار پای خود بر روی پدال ترمز بکاهد.
به تازگی استفاده از سیستمهای کمکی و تقویت کننده الکترونیکی و مکانیکی نیز برای
هر چه بهتر کردن فعالیت ترمزها بر روی انواع خودروهای جدید به کار گرفته میشود
این سیستمها با وارد آوردن اندک فشاری به پدال ترمز فعال شده و بهترین نتیجه را
در اختیار راننده قرار میدهد.
ترمزگیری صحیح با Abs
در
شرایط بحرانی (مواجه شدن با موانع) فورا پدال کلاچ را گرفته و با تمام نیرو به طور
مداوم روی پدال ترمز فشار دهید.
در این زمان Abs شروع به کار کرده
و شما قادر خواهید بود خودروی خود را در مسیر دلخواه هدایت کرده و از برخورد با
موانع جلوگیری کنید.
دو قانون مهم هنگام ترمزگیری با سیستم Abs
1 -فورا
کلاچ را بگیرید و با تمام نیرو روی پدال ترمز به طور مداوم فشار دهید.
2 -با وجود ترمزگیری کامل، خودرو را در مسیر دلخواه هدایت کنید.
لامپ هشدار دهنده Abs
از ویژگیهای اصلی سیستم Abs این است که دایما خود را به صورت الکترونیکی کنترل میکند.
روی صفحه نمایش دهندهها مقابل راننده یک لامپ هشدار دهنده وجود دارد که روی آن
کلمه Anti-lock نوشته شده است.
هر گاه اشکالی در عملکرد سیستم Abs ایجاد شود این لامپ روشن خواهد شد.
هنگام روشن شدن خودرو این لامپ حدود چهار ثانیه روشن خواهد شد که در این زمان
سیستم مشغول کنترل کردن خود است.
در صورت خاموش شدن لامپ سیستم عملکرد صحیح خود را داشته و در غیر این صورت روشن
ماندن لامپ هشدار دهنده چه قبل از حرکت و چه هنگام حرکت خودرو راننده را از بروز
اشکال آگاه خواهد کرد.
مزایای سیستم Abs
سیستم ترمز مجهز به Abs
قادر است وضعیت ایمنتری را برای خودرو ایجاد کند.
کاهش خط قرمز افزایش پایداری خودرو در جادههای لغزنده افزایش کنترل فرمان کاهش
اثر شرایط متفاوت جاده بر روی لاستیکها، کاهش مقدار لرزش لاستیک و سیستم تعلیق
در ترمز و پایداری خودرو در جادههای ناهمگن به هنگام ترمز شدید از فواید این
سیستم است.
نکات ایمنی
با این که سیستم Abs دارای ایمنی
بالایی است، ولی وجود آن در خودرو نباید باعث سرپیچی راننده از رعایت مقررات
رانندگی به خصوص سرعتهای غیرمجاز، رعایت نکردن فاصله ایمنی و سرعت مناسب در پیچها
شود.
به عبارت دیگر بهرهمندی از سیستمهای ایمنی به معنای نادیده گرفتن ایمنی نیست.
انجام تغییرات شخصی در خودرو (مثلا ترمز، بدنهها و یا چرخها) میتواند بر عملکرد
سیستم Abs تاثیر منفی
بگذارد.
با وجود این در حال حاضر سیستم ترمز Abs مطمئنترین ترمزی است که تکنولوژی آن در صنعت خودروی ما وارد شده
است و شاید روزی شاهد باشیم که با بالا رفتن تقاضای عمومی برای خودروهای مجهز به
ترمز Abs اعمال فشار از
سوی راهنمایی و رانندگی دیگر خودرویی بدون ترمز Abs تولید و عرضه نشود.
اول به محاسنش بپردازیم :
- کاملا پاک و بدون آلایندگی (که البته بواسطه وجود باتری هایی که پس از دوره
های چند ساله بواسطه افت کارایی باید تعویض بشن و با توجه به اینکه این باتری ها در
طبیعت قابل تجدید پذیری نیستن ، کمی این نظریه رو نقض کرده! اما به هر حال روال
عادی استفاده از این اتومبیل ها کاملا فاقد آلایندگی هست)
- خودروهای برقی تمام گشتاور تولیدی رو در اختیار راننده قرار میدن (نیازی به رسیدن
به دور موتور خاص برای دریافت حداثر گشتاور وجود نداره!)
- این خودروها بسیار کم صدا هستند
- عمدتا در هنگام توقف هیچ انرژی مصرف نمیکنند (مثل زمانی که پشت چراغ قرمز هستید)
- بازده بسیار بالا (بطوری که تقریبا به ازای پیمایش هر 1 مایل بین 2 تا 5 سنت
هزینه برای تامین انرژی کافیست که خود بازگو کننده راندمان بالای این خودروهاست )
- بواسطه عدم وجود جایگاه ، اغلب خودروهای تولیدی بوسیله پریز برق شهری قابل شارژ
هستند
اما معایب:
- طبیعتا مهمترین مشکل عدم وجود جایگاه استاندارد برای تامین انرژی هست (که در
مسافرتهای برون شهری بیشتر نمود پیدا میکنه)
- اغلب این اتومبیل ها دارای شتاب و سرعت کمی هستند که در مقابل خودروهای احتراقی
حرفی برای گفتن ندارند (البته در این میان تسلا یک استثناست)
- زمان زیاد برای شارژ باتری شاید مشکل بزرگ دیگری باشه که معمولا بیش از 2 تا 3
ساعت برای شارژ کامل زمان نیاز هست! (با یک بار شارژ معمولا بین 150 تا 500 کیلومتر
مسافت قابل طی شدن هست که این رکورد هم امنون در اختیار شرکت تویوتاست)
-هزینه سنگین تعویض باتری ها (همچنین ذکر این نکته
هم خالی از لطف نیست که بدونید تقریبا 60% قیمت خودروهای الکترونیکی صرف هزینه
باتری میشه)
- فناوری طراحی پیچیده که به کار گروهی متخصص از جمله قدرت، الکترونیک، نرم افزار،
مکانیک، شیمی و ... نیاز داره
- تولید گرمای زیاد باتری های این خودروها بر خلاف خودروهای احتراقی که گرما مشکل
زیادی ایجاد نمیکنه (و توسط رادیاتور براحتی قابل کنترل هست) ممکنه باعث بروز آتش
سوزی و حتی انفجار بشه!
تم موبایل بسیار زیبا و جدید برای نوکیا سری 60 ورژن 3 این تم موبایل با بکگراند بسیار زیبا از یک اتومبیل وایکن های گرافیکی منتشر شده است فرمت این تم موبایل sis بوده و روی همه گوشی های نوکیا سری 60 ورژن 3 قابلیت نصب را دارا میباشد قابل نصب بر روی گوشی های نوکیا ورژن 3 :
N96 | N95 | N93 | N92 | N91 | N82 | N81 | N80 | N78 | N77 | N76 | N75 | N73 | N71
E90 | E70 | E65 | E62 | E61 | E60 | E51 | E50 | 6290
6220 | 6121 | 6110 | 5700 | 5500 | 3250
کمپانی هیوندا در آخرین سری تولید مدل سوناتا با تغییر در چهره و به اصطلاح فیس لیفت کردن آن و همین طور تغییرات در کابین اعم از داشبرد ، کنسول و تغییرات مختصر دیگر در داخل سالن به سوناتا زیبائی بیش از پیش داد . قیمت نسبتا ً مناسب ، زیبائی ، خدمات نسبتا ً مناسب ، بازار خرید و فروش خوب ، هزینه ی تقریبا ًً مناسب ِسرویس ها و قطعات ، فضای بزرگ سالن خودرو و کیفیت سواری قابل قبول ، از دلائل موفقیت سونتا در بازار بدون رقابت ایران بوده . هیوندا از متخصصین کپی برداری از خودرو های اروپائیست و حتی در یک مدل آن هم نمی توان این موضوع را ندید ، در سوناتا این تقلید از روی خودروی آئودی A6 انجام شده و در موفقیت سوناتا این کپی برداری بیشترین سهم را دارد .
ژاپنی ها ملاحظه ی بیشتری در کپی برداری می کنند و شما با کمی دقت متوجه شباهت خودرو های کپی شده ی آنها با مدل اصلی می شوید ولی کره ای ها هیچ ملاحظه ای در این مورد ندارند و البته زیر مجموعه ی کمپانی های دیگر بودن آنها در این امر بی تأثیر نیست ( نکته : هیوندا زیر مجموعه ی جنرال موتورز آمریکاست ) هر چند امروزه دیگر به سختی کمپانی خودرو ساز ِ مستقلی می توان یافت . بهترین درخواست از سوناتا یک سواری خانوادگی و کلاسیک است و بهترست از آن تقاضای سواری اسپرتی نکنید چون جواب خیلی خوبی به شما نمی دهد .
سوناتا در متوسط فشار هوای ایران قادر به رسیدن از سکون به ۱۰۰ کیلو متر در ۱۲ ثانیه می باشد ، فراموش نکنید که تایم ۰ تا ۱۰۰ ارائه شده از طرف کمپانی سازنده و تمامی تست های خودرو در شرایط ایده آل ِ سوخت ، فشار هوای صفر صفر ِ هیدروئید ، سطح کاملا ً افقی ، عدم وجود باد مخالف و حداقل وزن خودرو و همین طور سلامت کامل خودرو از هر حیث و موارد دیگری که راننده ی حرفه ای از اصلی ترین آنها می باشد ارائه می شود و با تغییر هر آیتمی این اعداد هم تغییر می کند .
اصلی ترین تفاوت در سوناتای جدید تغییر ارگونومی به حد چشم گیری می
باشد که با تغییر داشبرد و فضای داخل بزرگ ترین ضعف در مدل قدیمی مرتفع
شده . این خودرو با موتور ۲٫۴ لیتری خود حدود ۱۷۴ اسب در ۶۰۰۰ دور که
برابر ۱۱۶ اسب بر هر تن وزن خودرو می باشد با تورک ۲۱۹ نیوتن متر در ۴۲۵۰
دور توان قابل قبولی را ارائه می دهد . مکانیسم CVVT و VIS کمک شایانی
در توانمندی و تنفس بهتر این موتور ایجاد کرده است . گیر بکس شیفت ترونیک
۵ سرعته انتقال نیرو را به حد مطلوبی رسانده .
همچنین مُعدل مصرف ۱۲ لیتر در هر ۱۰۰ کیلو متر در قیاس با خودرو های تولید داخل قابل قبول می باشد . سیستم کنترل پایداری ( ESC ) و تعلیق دبل ویشبن در جلو و مولتی لینک در عقب پایداری نسبتا ً خوبی را به این خودرو داده که این خودرو را در سرعت نهائی اعلام شده توسط کمپانی تولید کننده که همان ۲۰۲ کیلو متر است نیز به حد مطلوبی پایدار می سازد .
ترمز گیری هم در مدل جدید این خودرو بهبود یافته و وجود ABS و EBD همانند سری قبل آن می باشد و همین طور شاهد سالن کم صدا و کم تنشی هستیم .
در کل لذت رانندگی با سوناتا ۲۰۰۹ تفاوت چشم گیری
با سری قبل خود پیدا کرده است و انتخاب آن انتخابی بسیار منطقیست .
و سرانجام اصل مطلب قیمت:حدود 30 میلیون تومان
آنچه
بعنوان اتومبیل در اختیار ماست حاصل تجربه های گوناگون و تلاشهای مدام
افراد بسیاری است که کار خود را ابتدا از گاری شروع و امروزه به
اتومبیلهای پیشرفته امروزی رسیده اند .
اتومبیل به شکل امروزی را شخص
بخصوصی اختراع نکرده است بلکه این وسیله به تدریج تکامل یافته و بشکل
امروزی در امده است .اتومبیلهای اولیه شبیه درشکه بوده و با نیروی بخار
بحرکت در می آمدند .این نوع خودروها دو چرخ در عقب و یک چرخ در جلو داشتند
.اتومبیل پس از اختراع ابتدا بعنوان یک وسیله ساده در اختیار اشراف قرار
داشت شروع صنایع اتومبیل با اختراع موتور احتراق داخلی در سال 1860 بوسیله
یک نفر بلژیکی به نام اتی ین لنوایر (Etienne Lenoir) آغاز گردید و سپس
تغییرات جهشی و سریعی را طی نمود .
در بین سالهای 1860 و 1870 در
اروپا تجارب مختلفی بوسیله چند تن از مهندسین تحقق یافت یکی از این تجربه
ها ساختن یک موتور چهار سیلندر و نصب آن بر روی یک گاری کوچک بود که توسط
شخصی بنام زیگفرید مارکوس در سال 1874 در شهر وین انجام گرفت موتور این
وسیله نقلیه از نوع بخاری بود و عمل احتراق مخلوط هوا و گاز زغال سنگ در
داخل سیلندر به وسیله جرقه زنی انجام میگرفت نمونه بارز و عملی ساخت موتور
احتراق داخلی در سال 1876 به وسیله یک نفر آلمانی به نام نیکولاس اتو با
موفقیت انجام شد . در این عصر قهرمانان صنعت از جمله کات لیک دایملر و
کارل بنز مستقل از هم کار میکردند ولی جهت فعالیتشان یکی بود کوشش بسیاری
در جهت تحول این صنعت انجام دادند . از جمله این فعالیتها میتوان به بهره
گیری از الکتریسیته برای جرقه خودرو توسط بنز اشاره کرد .
گرچه صنعت
اتومبیل در آلمان متولد شد ولی در فرانسه رشد نمود و در انگلیس و آمریکا
پیگیری بیشتری نسبت به آن بعمل آمد . اولین اتومبیل موفق آمریکایی Duryea
نام داشت که در سال 1893 به کار افتاد .
درسال 1903 تعداد خودروهای
ساخته شده در جهان به 62000 دستگاه رسید که نیمی از آن متعلق به کشور
فرانسه بود . در سال 1906 بهترین و بی صدا ترین اتومبیل که 7 لیتر حجم
داشت در فرانسه با نام سیلور گاست (Silver Ghast) ساخته شد
خودروساز رویایی ایتالیا ، لامبورگینی سال 2007 با طراحی و عرضه Reventon سر صدای بسیاری به پا کرد و برای این محصول منحصر بفرد قیمتی افسانه ای در نظر گرفت که هر کسی از عهده پرداخت آن بر نمی آمد به همین دلیل تولید تنها 32 نمونه از این اتومبیل در دستور کار شرکت قرار گرفت!
برای داشتن یک Reventon میبایست 1ملیون دلار (بدون احتساب مالیت) به حساب شرکت واریز و بین 1 تا 3 ماه هم صبر میکردید!
حالا لامبورگینی همچون گذشته تولید فیس لیفت ها و نمونه های جدیدی را بر پایه
پلت فرم اولیه آغاز کرده و بعنوان اولین گام Lamborghini Reventon Roadster بزودی
برای علاقه مندان قابل سفارش خواهد بود. اما پیش از معرفی این اتومبیل
توضیحی در مورد مفهوم Roadster از زبان ویکی پدیا
بخوانیم:
"رودستر (Roadster): اتومبیلی بدون سقف که قابلیت حمل دو سرنشین را دارد.
گونه ای از رودستر ها وجود دارد که دارای سقف نرم یا سخت همراه با پرده های محافظ
کناری است. معمولا دررودسترها از شیشه های کناری استفاده نمی شود."
خوب حالا که با مفهوم Roadster به شکل دقیقتری آشنا شدیم به محصول مورد بحثمون بپردازیم ، 1.2 ملیون یورو (معادل 1.750.000 دلار) برای سوار شدن و گاز دادن به Reventon Roadster اولین گام محسوب میشه که البته کمی هم زیاد بنظر میرسه! ولی اگه بدونید این اتومبیل ظرف مدت 3.4 ثانیه از حالت سکون به سرعت 100 کیلومتر در ساعت میرسه ، ممکنه راحتتر این پول رو بپردازید (البته اگه منبع لازم رو در اختیار دارید). نکته دیگری هم که در مورد ریونتون رودستر وجود داره مربوط به محدودیت تولیدش میشه که با توجه به قیمتش از عدد 20 فراتر نمیره! قرار بر اینه که لامبورگینی ریونتون رودستر در نمایشگاه امسال Frankfurt موسوم به Frankfurt Motor Show نمایش داده بشه .
موتور 6.5 لیتری ریونتون که از 12 سیلندر استفاده میکنه میتونه 650 اسب بخار نیرو تولید کنه (معادل 478 کیلو وات) و گشتاور اتومبیل رو 660 نیوتن متر برسونه. انتقال نیرو به چرخها توسط یک گیرباکس (جعبه دنده) 6 سرعته دستی با کنترل از طریق اهرم های پشت فرمان صورت خواهد گرفت و هر چهار چرخ نیز مشترکا این نیرو رو به زمین منتقل میکنن.
این اتومبیل هم مانند مدل کوپ خود دارای رینگ 18 اینچی و بدنه ای از جنس فیبر کربن با خطوط خشن بوده و تزئینات درونی آن نیز شامل تریم ، قسمتی از درها و همچنین پانل های تزئینی داخل و خارج همگی از همین آلیاژ خواهند برد.دانلود رایگان بازی
کامپیوتری نید
فور اسپید شیفت
مسابقات سرعت نسخه فشرده شده Need for Speed Shift انتظار هواداران برای
انتشار نسخه 15 از پرطرفدارترین و پرفروش ترین بازی اتومبیل رانی کامپیوتری که
از سال 1994 تا به امسال همه ساله با انتشار یک نسخه جدید از این بازی زیبای
خود عنوان پرفروش ترین بازی اتومبیل رانی دنیای بازی های رایانه ای را تثبیت می
کند و بی رقیب در صدر سری بازی های بی همتای اتومبیل رانی دنیا قرار می گیرد !اوج
شهرت سری بازی های Need For Speed را می توان از آنجا دریافت که هر علاقمندی با
شنیدن بازی اتومبیل رانی ناخواسته نام
Need for Speed را بر زبان می آورد که به
جز جدایی ناپذیری از دنیای بازی های رایانه ای مبدل گشته است !Need for Speed
Shift به عنوان زیباترین بازی از سری بازی های Need for Speed با گرافیکی فوق
العاده و محیط بازی فوق طبیعی و اتومبیل های مطرح روز دنیا همچون آخرین مدل های
BMWلذت واقعی یک بازی رانندگی تمام عیار را به علاقمندان منتقل می کند و
منتقدان معتقدند یک بار دیگر پس از انقلابی که بازی
Most Wanted در سری بازی
های Need for Speed داشت، این بار Shift بتواند همگان را خیره زیبایی های خود
کند .این بازی پر طرف دار هم اکنون با فشرده سازی بسیار زیاد با حجمی حدود 1.9
گیگا بایت برای اولین باز توسط سایت میهن دالود به شکل
دانلود رایگان با لینک
مستقیم اماده دانلود شده است.بازی دارای 72 خودرو با لیسانس کامل است که از خودرو های مطرح کلاسیک تا مدرن
ترین ها را شامل می شود.وجود خودروهای بی نظیری همچون Nissan Skyline 2000GT-R, Mazda
RX-7, McLaren
F1 و BMW M3 GT2 از ویژگی های این بازیست .
سازنده : کمپانی Slightly Mad Studios
ناشر : کمپانی: Electronic Arts
تاریخ انتشار : September 15, 2009
وب سایت اختصاصی : Need for Speed Shift
رده بندی ژانر : اتومبیل رانی
میزان دشوار بودن : متوسط .
زمان مورد نیاز برای آشنایی کامل با محیط بازی : حدود نیم ساعت.
درجه بندی
ESRB در مورد محتوای بازی : +3 - مناسب برای تمامی افراد و گروههای
سنی +3.
ویژگی های منحصر به فرد بازی کامپیوتری نید فور اسپید شیفت
Need for Speed: Shift:
- حس و تجربه و لذت واقعی رانندگی در قالب این بازی بسیار زیبای اتومبیل رانی .
- افکت های زیبای سینمایی هنگام تصادفات .
- قابلیت عالی تغییرات و تیوننیگ اتومبیل ها .
- محیطی وسیع، گرافیکی و زیبا و طبیعی با مساحتی به وسعت
14000 کیلومتر مربع .
- 72 اتومبیل زیبا و قدرتمند و حقیقی دنیا با لیسانس کامل از اتومبیل های مطرح
و سوپر ماشین های کلاسیک تا ماشین های مدرن سال 2009 !
- آب و هوای بسیار طبیعی و واقع گرایانه که حس یک محیط طبیعی و واقعی را به
بازیکن القا می کند .
- و ...
سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی نید فور اسپید شیفت Need for Speed: Shift:
حداقل سیستم مرود نیاز :
Intel CPU Core 2 Duo E6600 2.4GHz
Nvidia Graphics Card Geforce 8800 G
Direct X 9
Ram 2 Gb
AMD CPU Athlon 64 X2 Dual Core 3600
ATI & Intel Graphics Card Radeon HD 2900 Pro
Hard Disk Space 8 Gb
عکس هایی از محیط بازی بی نظیر نید فور اسپید شیفتNeed for Speed: Shift
در ادامه مطلب موجود است.
دانلود در ادامه مطلب...
ادامه مطلب ...Bayerische
AG"" زندگی خود را در مونیخ به عنوان یک تولید کننده موتورهای هوایی آغاز
کرد و بعد از آن در سال 1923 شروع به تولید موتورسیکلت کرد.
اولین
محصول او موتور مدل R 32 فروش بسیار موفقی داشته و این کمپانی بعدها به
نام BMW معروف شد.در سال 1928 با به کار گیری Dixi کارخانه مدلهای
گوناگونی تولید کرد.از جمله این اتومبیلها مدلهای BMW 3 , BMW 15 بودند